Retourneren

De retourtermijn gaat in op de eerstvolgende dag nadat u uw bestelling in ontvangst heeft genomen. Vanaf dat moment heeft u 14 dagen de tijd om te herroepen. In die tijd kunt u op uw gemak de artikelen bekijken, beoordelen en passen. Bent u niet tevreden over een artikel, omdat het bijvoorbeeld niet past, of omdat het niet naar verwachting is, dan kunt u het artikel herroepen. U kunt hiervoor gebruik maken van het modelformulier voor herroeping, maar u bent hiertoe niet verplicht. Na herroeping heeft u 14 dagen de tijd om het artikel te retourneren. Dit geldt ook voor actie- en sale-artikelen.
Bij eventuele, door ons geconstateerde, onnodige schade van uw retourzending, en bij een ongefrankeerde retourzending kunnen wij de kosten bij u in rekening brengen. Indien er onnodige schade aan producten is ontstaan kunnen wij deze waardevermindering bij u in rekening brengen.

Uw retourzending volgen

U kunt uw retourzending volgen in uw account en op de Track & Trace-pagina van PostNL. Let wel, hiervoor heeft u het barcodenummer van de retourzending nodig. Op de Track & Trace-pagina kunt u duidelijk zien of uw retourzending al bij ons binnen is.

Gratis retourneren in de winkel

U kunt uw bestelling ook retourneren bij de klantenservice in onze winkel aan de Dorpsstraat 148, in Enter. Geef het leveringsformulier en met de artikelen die u wenst te retourneren af bij onze klantenservice. Voor deze manier van retourneren betaalt u geen retourkosten.

Gratis retourneren via een PostNL Pakketpunt

Heeft u besloten uw pakket te willen retourneren? Zet op het leveringsformulier bij de kolom "Retour" een kruisje achter de artikelen die u terug wilt sturen. De betreffende artikelen stopt u samen met het leveringsformulier in een pakket die u voorziet van de bijgesloten, voorgedrukte retoursticker. U geeft het pakket af bij het dichtstbijzijnde PostNL Pakketpunt. Bewaar uw afgiftebewijs goed! Zoek hier locaties van PostNL Pakketpunten op. Voor deze manier van retourneren betaalt u geen retourkosten.

U dient te allen tijde gebruik te maken van onze bijgeleverde, voorgedrukte retoursticker. Gebruikt u de Roetgerink-retoursticker niet? Of kiest u voor de retourzending een andere partij dan PostNL? Dan zijn de gemaakte kosten altijd voor eigen rekening.

Krijg ik mijn geld terug?

U krijgt bij ons altijd uw geld terug. Wij werken niet met cadeaubonnen. Als u sale- en actieartikelen retourneert krijgt u bij ons ook gewoon uw geld terug. Het volledige aankoopbedrag wordt terugbetaald via hetzelfde betaalmiddel als waarmee u heeft betaald.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Het volledige aankoopbedrag wordt zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen terugbetaald via hetzelfde betaalmiddel als waarmee u heeft betaald.
Wij betalen zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping, terug. Wij mogen wachten met de terugbetaling totdat wij de goederen hebben teruggekregen, of totdat u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Krijg ik de verzendkosten ook terugbetaald?

De verzendkosten voor de heenzending worden terugbetaald indien u de gehele bestelling retourneert. Besluit u een deel van uw bestelling te retourneren? Dan betalen wij de verzendkosten niet terug. Dit omdat de verzendkosten een kleine bijdrage zijn voor het klaarmaken, controleren en afleveren van uw bestelling.

Fashion punten sparen, exclusieve aanbiedingen en nog veel meer voordeel!

Naar Fashion Card
Divide