Bestellen

Bestellen bij Roetgerink Mode en Schoenen is helemaal niet moeilijk! Als je de volgende stappen volgt, ben je nog maar enkele dagen verwijderd van je droomaankoop.

Je winkeltas vullen

Heb je een artikel gevonden dat je graag wil hebben. Selecteer de juiste kleur en je maat. Klik vervolgens op de knop “Toevoegen aan winkeltas”. Ben je uitgewinkeld? Klik op het Winkeltas-icoontje rechtsboven op de pagina.

Winkeltas

  • Hier kan je de artikelen nog eens bekijken, of artikelen toevoegen/verwijderen.
  • Ben je in het bezit van een ModeCheque (Roetgerink-cadeaupas), of een kortingscode, dan kan je deze hier verzilveren. Klik op "Promotiecode toevoegen". Vul de code in, klik op "Inwisselen"en de korting wordt automatisch verrekend op het totaalbedrag. Let op, per online bestelling kan je 1 promotiecode of ModeCheque (Roetgerink-cadeaupas) verzilveren. Online is het verzilveren van meerdere codes of ModeCheques helaas niet mogelijk.
  • Ben je in het bezit van een Persoonlijke Waardecheque? Log bij stap 2 (gegevens) in met je klantgegevens. Bij stap 3 (betaalmethode) kan je ervoor kiezen je Persoonlijke Waardecheque te verzilveren. Het bedrag van je cheque wordt automatisch in mindering gebracht op het totaalbedrag van je bestelling.
  • Wil je jouw bestelling laten inpakken? Vink het vakje achter "Cadeauverpakking" aan en wij pakken je bestelling gratis voor je in!
  • Klik op "Naar Gegevens".

Stap 1 Gegevens

  • Heb je al een account? Dan kan je hier inloggen met je e-mailadres en een door jou gekozen wachtwoord.
  • Ben je in het bezit van een Fashion Card, maar heb je nog niet eerder online een bestelling geplaatst? Je kan online Persoonlijke Cheques verzilveren, gegevens inzien en punten sparen op het moment dat jouw online account is geactiveerd. Dit is het geval op het moment dat jouw e-mailadres is gekoppeld aan je klantkaart. Lees hier hoe je jouw online account kunt activeren.
  • Heb je geen account? Klik onder "Ik heb geen account" op "Naar gegevens". Hier vul je jouw persoonlijke gegevens in. Met deze gegevens kunnen wij je zo goed mogelijk van dienst zijn bij het leveren van jouw bestelling.
    • Wil je een account aanmaken? Wil je bij iedere aankoop sparen voor korting? Dan kan je kosteloos een account aanmaken. Klik dan op "Maak een account aan. Niet verplicht, wel handig". Vul een zelfgekozen wachtwoord in en jouw account is aangemaakt.
    • Wil je geen account aanmaken? Natuurlijk is dat ook mogelijk! Je laat dan eenmalig je gegevens achter zodat wij jouw bestelling kunnen versturen.
  • Doordat je jouw e-mailadres opgeeft, ontvangt je direct na het plaatsen van je bestelling een orderbevestiging in je inbox. Hierin vind je een overzicht van de door jouw bestelde artikelen, de betaalwijze en de bezorgwijze.

Stap 2 Bezorgen

In deze stap kiest je de verzendwijze. Wij bieden je drie bezorgmogelijkheden:
  • Bezorgen met DHL
    • Standaard verzendkosten: € 2,95*. Gratis verzending bij bestellingen vanaf € 50,-*;
    • klik op "Ga verder". In dit scherm kan je het afleveradres kiezen. Kies je voor "Ander bezorgadres" dan kan je bijvoorbeeld je werkadres opgeven.
  • Afhalen in onze winkel (Dorpsstraat 148 in Enter)
    • deze bezorgoptie is altijd gratis;
    • klik op "Ga verder". In dit scherm zie je ons adres en onze openingstijden.
  • Afleveren bij een DHL ServicePoint
    • Standaard verzendkosten € 2,95*. Gratis verzending bij bestellingen vanaf € 50,-*;
    • klik op "Ga verder". In dit scherm kan je een voor jou prettig afhaalpunt uitkiezen. Klik de gewenste locatie aan en het adres van het betreffende afhaalpunt komt in beeld. Liever een afhaalpunt in de buurt van bijvoorbeeld je werk? In het veld "Postcode" kan je een gewenste postcode invoeren om afhaalpunten in die buurt op te zoeken.
Gewenste verzendmethode geselecteerd? Klik op "Naar betalen" om verder te gaan met het kiezen van een betaalmethode.
*bestellingen met een verzendadres in België of Duitsland betalen standaard € 4,95 verzendkosten, ongeacht de bestelwaarde.

Stap 3 Betaalmethode

Op deze pagina kies je de betaalwijze. Je kan kiezen uit vijf betaalmethoden:
  • iDEAL
    • kosteloos, direct betalen;
    • kies je voor deze betaalmethode? Dan selecteer je in deze stap jouw eigen bank.
  • Mastercard
    • kosteloos betalen met je creditcard.
  • VISA
    • kosteloos betalen met je creditcard.
  • Riverty
    • achteraf betalen door middel van een per e-mail toegestuurde factuur;
    • de factuur ontvang je binnen enkele werkdagen nadat jouw bestelling door ons is verstuurd;
    • de bijkomende administratiekosten voor deze betaalmethode bedragen € 1,95 en worden automatisch bij het totaalbedrag opgeteld;
    • kies je voor deze betaalmethode? Ten behoeve van een door Riverty uit te voeren controle voer je in deze stap je geboortedatum en je telefoonnummer in.
  • Persoonlijke Waardecheque
    • voordat je ervoor kunt kiezen om met jouw Persoonlijke Waardecheque te betalen dien je eerst in te loggen met het e-mailadres dat is gekoppeld aan je klantkaart. Als je dit hebt gedaan wordt in deze stap de optie om jouw Persoonlijke Waardecheque te verzilveren zichtbaar. Als je hiervoor kiest wordt de waarde van jouw cheque automatisch in mindering gebracht op het totaalbedrag van jouw bestelling.
    • een eventueel resterend bedrag kan je voldoen met een betaalmethode naar keuze.
Selecteer de gewenste betaalmethode en klik op "Naar besteloverzicht" om een totaaloverzicht te krijgen van jouw bestelling, de gekozen verzendmethode en de gekozen betaalmethode.

Stap 4 Besteloverzicht

In deze stap krijg je een overzicht te zien van jouw bestelling.
  • Controleer goed of al jouw gegevens kloppen.
  • In deze stap kan je ook de Algemene Voorwaarden inzien.
  • Je dient de algemene voorwaarden te accepteren voordat je kan afrekenen. Dit doe je door te klikken op "Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden".
Als alles klopt klik je op "Naar veilig betalen" om op een beveiligde omgeving jouw bestelling te betalen.   

Afrekenen

  • Indien je voor iDEAL of creditcard hebt gekozen wordt je doorgelinkt naar de vertrouwde, beveiligde internetbankieromgeving van je eigen bank. Hier kan je de betaling voltooien, om vervolgens weer terug te keren naar de webshop en de bestelling te voltooien.
  • Indien je voor "Riverty" heeft gekozen wordt je direct doorgelinkt naar de laatste pagina van het bestelproces. In deze beveiligde omgeving dien je akkoord te gaan met de voorwaarden van Riverty. Vervolgens kan je middels de knop “ik ga akkoord” de bestelling afronden.
Alle stappen goed doorlopen? De betaling afgerond? Nu is jouw bestelling afgerond!

Bestelbevestiging

Binnen enkele minuten ontvang je, op het door jou opgegeven e-mailadres, een e-mail met hierin de orderbevestiging, de factuur en een specificatie van jouw betaling. Let op, indien je hebt gekozen voor de betaalmethode Riverty ontvang je binnen enkele dagen een digitale acceptgiro op het door jou opgegeven e-mailadres.

Geen orderbevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij kunnen voor je controleren of de bestelling in ons systeem staat en je dan alsnog de orderbevestiging doen toekomen. Hiervoor kan je bellen met 0547 381 766 (bereikbaar: maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00). Ook kan je een e-mail met je gegevens en je vraag sturen naar [email protected]. Of bericht ons via de WhatsApp-klantenservice op 06 868 89260.

Wanneer je bestelling wordt geleverd

Als je doordeweeks vóór 15.00 uur een bestelling plaatst*, wordt je pakketje doorgaans de volgende werkdag bij jouw thuisbezorgd. Plaats je een bestelling op een zaterdag of een zondag, of op een feestdag? Je pakketje wordt doorgaans de tweede volgende werkdag bezorgd.
 
De verzending van je pakket wordt verzorgd door DHL, wij zijn afhankelijk van hun bezorging. De kans bestaat dat de aangeven bezorgtermijn door uiteenlopende omstandigheden niet kan worden gerealiseerd. Er kunnen daarom geen rechten worden ontleend aan deze bezorgtermijn.

Je bestelling annuleren

Heb je, om wat voor reden dan ook, spijt van je aankoop? Neem contact op met onze klantenservice. Indien de bestelling nog niet is verzonden kunnen wij deze kosteloos annuleren. Is jouw bestelling onverhoopt al verzonden? Dan kan je het pakket bij aflevering meteen weer mee teruggeven aan de bezorger van DHL.

Roetgerink.nl gebruikt cookies en daarmee vergelijkbare technieken om u de beste gebruikservaring te kunnen bieden en om u relevante advertenties te kunnen tonen. Klik hier voor alle informatie over ons cookiebeleid. U kunt uw voorkeuren wijzigen via “instellingen aanpassen”. Wilt u een optimale shopervaring? Geef dan toestemming door te klikken op “Akkoord”.