Winkeltas
Menu

Hulp nodig?

Wij helpen u graag verder

Filters

Bestellen

Bestellen bij Roetgerink Mode en Schoenen is helemaal niet moeilijk! Als u de volgende stappen volgt, bent u nog maar een paar dagen verwijderd van uw droomaankoop.

Uw winkeltas vullen

U heeft een artikel gevonden wat u graag wilt hebben. Selecteer de juiste kleur en uw maat. Klik vervolgens op de knop “Toevoegen aan winkeltas”. Bent u uitgewinkeld? Klik op het Winkeltas-icoontje rechtsboven op de pagina.

Winkeltas

  • U kunt hier artikelen nog eens bekijken, of artikelen toevoegen/verwijderen.
  • Bent u in het bezit van een ModeCheque-cadeaubon, of een kortingscode, dan kunt u deze hier verzilveren. Klik op "Promotiecode toevoegen". Vul de code in, klik op "Inwisselen"en de korting wordt automatisch verrekend op het totaalbedrag.
  • Bent u in het bezit van een Persoonlijke Waardecheque? Log bij stap 2 (gegevens) in met uw klantgegevens. Bij stap 3 (betaalmethode) kunt u ervoor kiezen uw Persoonlijke Waardecheque te verzilveren. Het bedrag van uw cheque wordt automatisch in mindering gebracht op het totaalbedrag van uw bestelling.
  • Wilt u uw bestelling laten inpakken? Vink het vakje achter "Cadeauverpakking" aan en wij pakken uw bestelling gratis voor u in!
  • Klik op "Naar Gegevens".

Stap 1 Gegevens

  • Heeft u al een account? Dan kunt u hier inloggen met uw e-mailadres en een door u gekozen wachtwoord.
  • Bent u in het bezit van een Fashion Card, maar heeft u nog niet eerder online een bestelling geplaatst? U kunt online Persoonlijke Cheques verzilveren, gegevens inzien en punten sparen op het moment dat uw online account is geactiveerd. Dit is het geval op het moment dat uw e-mailadres is gekoppeld aan uw klantkaart. Lees hier hoe u uw online account kunt activeren.
  • Heeft u geen account? Klik onder "Ik heb geen account" op "Naar gegevens". Hier vult u persoonlijke gegevens in. Met deze gegevens kunnen wij u zo goed mogelijk van dienst zijn bij het leveren van uw bestelling.
    • Wilt u een account aanmaken? Wilt u bij iedere aankoop sparen voor korting? Dan kunt u kosteloos een account aanmaken. Klik dan op "Maak een account aan. Niet verplicht, wel handig". Vul een zelfgekozen wachtwoord in en uw account is aangemaakt.
    • Wilt u geen account aanmaken? Natuurlijk is dat ook mogelijk! U laat dan eenmalig uw gegevens achter zodat wij uw bestelling kunnen versturen.
  • Doordat u uw e-mailadres opgeeft, ontvangt u direct na het plaatsen van uw bestelling een orderbevestiging in uw inbox. Hierin vindt u een overzicht van de door u bestelde artikelen, de betaalwijze en de bezorgwijze.

Stap 2 Bezorgen

In deze stap kiest u de verzendwijze. Wij bieden u drie bezorgmogelijkheden:
  • Bezorgen met PostNL
    • ongeacht de bestelwaarde bedragen de standaard verzendkosten € 2,95*;
    • klik op "Ga verder". In dit scherm kunt u het afleveradres kiezen. Kiest u voor "Ander bezorgadres" dan kunt u bijvoorbeeld uw werkadres opgeven.
  • Afhalen in onze winkel (Dorpsstraat 148 in Enter)
    • deze bezorgoptie is gratis;
    • klik op "Ga verder". In dit scherm ziet u ons adres en onze openingstijden.
  • Afleveren bij PostNL PakjeGemak
    • ongeacht de bestelwaarde bedragen de standaard verzendkosten € 2,95*;
    • klik op "Ga verder". In dit scherm kunt u een voor u prettig afhaalpunt uitkiezen. Klik de gewenste locatie aan en het adres en de openingstijden van het betreffende afhaalpunt komen in beeld. Liever een afhaalpunt in de buurt van bijvoorbeeld uw werk? In het veld "Postcode" kunt u een gewenste postcode invoeren om afhaalpunten in die buurt op te zoeken.
Gewenste verzendmethode geselecteerd? Klik op "Naar betalen" om verder te gaan met het kiezen van een betaalmethode.
*bestellingen met een verzendadres in België of Duitsland betalen standaard € 4,95 verzendkosten, ongeacht de bestelwaarde.

Stap 3 Betaalmethode

Op deze pagina kiest u de betaalwijze. U kunt kiezen uit vijf betaalmethoden:
  • iDEAL
    • kosteloos, direct betalen;
    • kiest u voor deze betaalmethode? Dan selecteert u in deze stap uw eigen bank.
  • Mastercard
    • kosteloos betalen met uw creditcard.
  • VISA
    • kosteloos betalen met uw creditcard.
  • fashioncheque
    • heeft u een fashioncard-cadeaukaart gekregen? deze kunt u bij ons verzilveren.
    • een eventueel resterend bedrag kunt u voldoen met een betaalmethode naar keuze.
  • AfterPay
    • achteraf betalen door middel van een per e-mail toegestuurde factuur;
    • de factuur ontvangt u binnen enkele werkdagen nadat uw bestelling door ons is verstuurd;
    • de bijkomende administratiekosten voor deze betaalmethode bedragen € 1,95 en worden automatisch bij het totaalbedrag opgeteld;
    • kiest u voor deze betaalmethode? Ten behoeve van een door AfterPay uit te voeren controle voert u in deze stap uw geboortedatum en uw telefoonnummer in.
  • Persoonlijke Waardecheque
    • voordat u ervoor kunt kiezen om met uw Persoonlijke Waardecheque te betalen dient u eerst in te loggen met het e-mailadres dat is gekoppeld aan uw klantkaart. Als u dit heeft gedaan wordt in deze stap de optie om uw Persoonlijke Waardecheque te verzilveren zichtbaar. Als u hiervoor kiest wordt de waarde van uw cheque automatisch in mindering gebracht op het totaalbedrag van uw bestelling.
    • een eventueel resterend bedrag kunt u voldoen met een betaalmethode naar keuze.
Selecteer de gewenste betaalmethode en klik op "Naar besteloverzicht" om een totaaloverzicht te krijgen van uw bestelling, de gekozen verzendmethode en de gekozen betaalmethode.

Stap 4 Besteloverzicht

In deze stap krijgt u een overzicht te zien van uw bestelling.
  • Controleer goed of al uw gegevens kloppen.
  • In deze stap kunt u ook de Algemene Voorwaarden inzien.
  • U dient de algemene voorwaarden te accepteren voordat u kunt afrekenen. Dit doet u door te klikken op "Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden".
Als alles klopt klikt u op "Naar veilig betalen" om op een beveiligde omgeving uw bestelling te betalen.

Afrekenen

  • Indien u voor iDEAL of creditcard heeft gekozen wordt u doorgelinkt naar de vertrouwde, beveiligde internetbankieromgeving van uw eigen bank. Hier kunt u de betaling voltooien, om vervolgens weer terug te keren naar de webshop en de bestelling te voltooien.
  • Indien u voor "AfterPay" heeft gekozen wordt u direct doorgelinkt naar de laatste pagina van het bestelproces. In deze beveiligde omgeving dient u akkoord te gaan met de voorwaarden van AfterPay. Vervolgens kunt u middels de knop “ik ga akkoord” de bestelling afronden.
  • Indien u voor "fashioncheque" heeft gekozen wordt u direct doorgelinkt naar de laatste pagina van het bestelproces. In deze beveiligde omgeving vult u het kaartnummer van de fashioncheque in. Klik op de knop “ga verder” om de betaling af te ronden.
Alle stappen goed doorlopen? De betaling afgerond? Nu is uw bestelling afgerond!

Bestelbevestiging

Binnen enkele minuten ontvangt u, op het door u opgegeven e-mailadres, een e-mail met hierin de orderbevestiging, de factuur en een specificatie van uw betaling. Let op, indien u heeft gekozen voor de betaalmethode AfterPay ontvangt u binnen enkele dagen een digitale acceptgiro op het door u opgegeven e-mailadres.

Geen orderbevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij kunnen voor u controleren of uw bestelling in ons systeem staat en u dan alsnog de orderbevestiging doen toekomen. Hiervoor kunt u bellen met 0547 381 766 (bereikbaar: maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00). Ook kunt u een e-mail met uw gegevens en uw vraag sturen naar service@roetgerink.nl. Of bericht ons via de WhatsApp-klantenservice op 06 868 89260.

Bent u benieuwd wat er gebeurt wanneer u uw bestelling heeft geplaatst? Bekijk dan deze video. 


Wanneer uw bestelling wordt geleverd

Als u doordeweeks vóór 15.00 uur uw bestelling plaatst, wordt uw pakketje doorgaans de volgende werkdag bij u thuisbezorgd. Plaatst u een bestelling op een zaterdag of een zondag, of op een feestdag? Uw pakketje wordt doorgaans de tweede volgende werkdag bezorgd.
De verzending van uw pakket wordt verzorgd door PostNL, wij zijn afhankelijk van hun bezorging. De kans bestaat dat de aangeven bezorgtermijn door uiteenlopende omstandigheden niet kan worden gerealiseerd. Er kunnen daarom geen rechten worden ontleend aan deze bezorgtermijn.

Uw bestelling annuleren

Heeft u om wat voor reden dan ook spijt van uw aankoop? Neem contact op met onze klantenservice. Indien uw bestelling nog niet is verzonden kunnen wij deze kosteloos annuleren. Is uw bestelling onverhoopt al verzonden? Dan kunt u het pakket bij aflevering meteen weer mee teruggeven aan de bezorger van PostNL.