Winkeltas
Menu

Hulp nodig?

Wij helpen u graag verder

Filters

Retourneren

De retourtermijn gaat in op de eerstvolgende dag nadat u uw bestelling in ontvangst heeft genomen. Vanaf dat moment heeft 14 dagen de tijd om te herroepen. In die tijd kunt u op uw gemak de artikelen bekijken,beoordelen en passen. Bent u niet tevreden over een artikel, omdat het bijvoorbeeld niet past, of omdat het niet naar verwachting is, dan kunt u het artikel herroepen. U kunt hiervoor gebruik maken van het modelformulier voor herroeping, maar u bent hiertoe niet verplicht. Na herroeping heeft u 14 dagen de tijd om het artikel te retourneren. Dit geldt ook voor actie- en sale-artikelen.
Bij eventuele, door ons geconstateerde, onnodige schade van uw retourzending, en bij een ongefrankeerde retourzending kunnen wij de kosten bij u in rekening brengen. Indien er onnodige schade aan producten is ontstaan kunnen wij deze waardevermindering bij in rekening brengen. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Gratis retourneren in de winkel

U kunt uw bestelling ook retourneren bij de klantenservice in onze winkel aan de Dorpsstraat 148, in Enter. Geef het leveringsformulier met de artikelen die u wenst te retourneren af bij onze klantenservice. Voor deze manier van retourneren betaalt u geen retourkosten.

Retourneren via een PostNL Pakketpunt

Heeft u besloten uw pakket te willen retourneren? Zet op het leveringsformulier bij de kolom "Retour" een kruisje achter de artikelen die u terug wilt sturen. De betreffende artikelen stopt u samen met het leveringsformulier in een pakket die u voorziet van de bijgesloten, voorgedrukte retoursticker. U geeft het pakket af bij het dichtstbijzijnde PostNL Pakketpunt. Bewaar uw afgiftebewijs goed! Zoek hier locaties van PostNL Pakketpunten op. De retourkosten bedragen € 4,95 en worden ingehouden op het terug te betalen bedrag.

Wij adviseren u gebruik te maken van de bijgeleverde, voorgedrukte retoursticker. Gebruikt u de Roetgerink-retoursticker niet? Of kiest u voor de retourzending een andere partij dan PostNL? Dan zijn de gemaakte kosten altijd voor eigen rekening.

Uw retourzending volgen

U kunt uw retourzending volgen op de Track & Trace-pagina van PostNL. Let wel, hiervoor heeft u het barcodenummer van de retourzending nodig. Op de Track & Trace-pagina kunt u zien of uw retourzending al bij ons binnen is. Het kan voorkomen dat uw pakket al bij ons is aangekomen, maar dat de retour nog niet in behandeling is genomen. Bij "Wanneer krijg ik mijn geld terug", onderaan deze pagina, leest u hoelang het maximaal duurt voordat uw retour is verwerkt.

Retourneren vanuit België

Woont u in België en wilt u uw bestelling retourneren? Zet op het leveringsformulier bij de kolom "Retour" een kruisje achter de artikelen die u terug wilt sturen. De betreffende artikelen stopt u samen met het leveringsformulier in een pakket die u voorziet van de bijgesloten, voorgedrukte retoursticker. U geeft het pakket af bij het dichtstbijzijnde PostNL Pakketpunt. Bewaar uw afgiftebewijs goed! Zoek hier locaties van officiële PostNL Pakketpunten in België op. Is er geen PostNL-punt bij u in de buurt? U kunt ook terecht bij een officieel postkantoor.

De retourkosten bedragen € 4,95 en worden ingehouden op het terug te betalen bedrag. Wij adviseren u gebruik te maken van de bijgeleverde, voorgedrukte retoursticker. Gebruikt u de Roetgerink-retoursticker niet? Of kiest u voor de retourzending een andere partij dan PostNL? Dan zijn de gemaakte kosten altijd voor eigen rekening.

Let op, u kunt uw retourzending niet inleveren bij een Kariboo!-punt.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

U krijgt bij ons altijd uw geld terug. Wij werken niet met cadeaubonnen. Als u sale- en actieartikelen retourneert krijgt u bij ons ook gewoon uw geld terug. Het volledige aankoopbedrag, minus de € 4,95 retourkosten, wordt terugbetaald via hetzelfde betaalmiddel als waarmee u heeft betaald. Indien u uw bestelling in onze winkel retourneert worden er op de terugbetaling geen retourkosten ingehouden.

Nadat u uw pakket heeft verstuurd duurt het maximaal 10 werkdagen voordat uw retour door ons is verwerkt. Het kan dus voorkomen dat uw pakket wel bij ons is aangekomen, maar dat de retour nog niet in behandeling is genomen.
Zodra wij uw retour hebben verwerkt ontvangt u hiervan per e-mail een bevestiging op het door u opgegeven e-mailadres. Vanaf het moment dat u deze bevestiging heeft ontvangen duurt het nog maximaal 3 werkdagen voordat het betreffende bedrag is bijgeschreven.

Meer informatie over terugbetalingen

Lees hier alle informatie met betrekking tot terugbetalingen.

Roetgerink.nl gebruikt cookies en daarmee vergelijkbare technieken om u de beste gebruikservaring te kunnen bieden en om u relevante advertenties te kunnen tonen. Klik hier voor alle informatie over ons cookiebeleid. U kunt uw voorkeuren wijzigen via “instellingen aanpassen”. Wilt u een optimale shopervaring? Geef dan toestemming door te klikken op “Akkoord”.