Favorieten

U heeft nog geen favorieten toegevoegd.

Veelgestelde vragen

Wij geven graag antwoord op al jouw vragen!
Staat je vraag er niet tussen, of is het antwoord niet duidelijk? Onze klantenservice staat voor je klaar.

Bestellen

  • Hoe word ik klant bij Roetgerink.nl?

    Als je voor het eerst een bestelling bij ons plaatst, kun je ervoor kiezen om jouw gegevens op te slaan. Zo kun je volgende keren eenvoudig aan de hand van jouw e-maildres en een door jou gekozen wachtwoord inloggen en shoppen op onze site. 

    Jouw gegevens worden verwerkt in overeenstemming met ons privacybeleid.

  • Hoe kan ik bestellen bij Roetgerink.nl

    Bestellen op onze site is niet moeilijk. Je voegt het artikel wat je wilt kopen toe aan je winkeltas. Als je op "Winkeltas" klikt krijg je een overzicht te zien van de artikelen die je in jouw winkeltas hebt zitten. Je kunt hier ook jouw bestelling wijzigen, bijvoorbeeld artikelen uit jew winkeltas halen of maten/kleuren veranderen. Als u klaar bent met winkelen, klik je op "Naar gegevens". Hiermee start je het bestel- en betaalproces. Als je de stappen van dit proces één voor één doorloopt, rondt je jouw bestelling veilig en eenvoudig af.

  • Hoe weet ik of mijn online bestelling goed is geregistreerd?

    Nadat je jouw bestelling hebt afgerond ontvang je binnen enkele minuten, op het door jou opgegeven e-mailadres, een e-mail met een bestelbevestiging en een overzicht van jouw bestelling. In dit overzicht staan alle details van je bestelling duidelijk op een rij. Ook kun je, als je een account heeft, inloggen op jouw eigen pagina op Roetgerink.nl. Hier kun je ook precies zien wat je hebt besteld, waar het geleverd wordt, wanneer je het pakket ontvangt et cetera. Je kunt jouw bestelling volgen via Track & Trace van DHL, zodra jouw pakket binnen is bij DHL. De Track & Trace-gegevens van jouw bestelling ontvang je per e-mail.

  • Ik heb geen orderbevestiging ontvangen en nu?

    Heb je van ons geen orderbevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij kunnen voor je controleren of jouw bestelling in ons systeem staat en je dan alsnog de orderbevestiging doen toekomen. Hiervoor kun je bellen met 0547 381 766 (bereikbaar: maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur). Of stuur een e-mail met je gegevens en jouw vraag naar [email protected]. Onze WhatsApp-service is bereikbaar via 06 868 892 60.

  • Kan ik een online bestelling annuleren?

    Wil je onverhoopt jouw bestelling annuleren? Als je dit zo snel mogelijk na het plaatsen van je bestelling bij onze klantenservice meldt kunnen wij kijken of wij jouw bestelling nog kunnen annuleren. Het kan echter voorkomen dat je bestelling al is verwerkt. In dat geval kun je jouw pakket weigeren aan de deur. De bezorger van DHL neemt jouw pakket dan gewoon weer mee terug.

  • Betaal ik bezorgkosten?

    Indien je ervoor kiest jouw online bestelling af te halen bij onze winkel betaal je geen bezorgkosten.
    Voor overige verzendmethoden bedragen de standaard verzendkosten € 2,95. Je profiteert van gratis verzending bij bestellingen vanaf € 50,-.
    Voor bestellingen naar Duitsland en België vragen wij standaard een bijdrage in de verzendkosten van € 4,95.

  • Hoe kan ik meer informatie krijgen over een artikel?

    Wij doen ons uiterste best om alle informatie bij de artikelen te vermelden. Mocht je toch nog vragen hebben, dan kun je uiteraard altijd contact met opnemen met onze klantenservice.

  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten en nu?

    Als je de volgende stappen doorloopt kun je vrijwel direct weer winkelen op onze site:

    • Klik rechtsboven op 'inloggen'
    • Klik op ‘wachtwoord vergeten’
    • Vul in het verschenen veld het bij ons bekende e-mailadres in en klik op de button 'nieuw wachtwoord opvragen'

    Binnen enkele minuten ontvang je een e-mail met hierin een link om jouw wachtwoord opnieuw in te stellen.

Betalen

  • Kan ik betalen met een VVV Cadeaubon?

    Ja, in onze winkels kun je betalen met zowel de VVV Cadeaubon, de papieren versie, als met de VVV Cadeaupas.

    Op Roetgerink.nl is het niet mogelijk om een VVV Cadeaubon of een VVV Cadeaupas te verzilveren.

  • Hoe kan ik online betalen met een ModeCheque?
    De Roetgerink ModeCheque is een door Roetgerink Mode & Schoenen uitgegeven cadeaubon in de vorm van een pasje. Op de achterzijde van de pas staat een unieke code. Als je klaar bent met online winkelen ga je naar jouw winkeltas. Klik linksonder op "promotiecode toevoegen". Vul in het verschenen veld de code van jouw cadeaupas in. Het betreffende bedrag wordt automatisch in mindering gebracht op de bestelwaarde. 
    Je kunt de waarde van de cadeaupas in meerdere keren besteden. Het is helaas niet mogelijk om bij jouw online bestelling meerdere ModeCheques (Roetgerink-cadeaupassen) te verzilveren. Per online bestelling kun je 1 ModeCheque verzilveren.
  • Met welke creditcards kan ik betalen?
    Winkel: bij Roetgerink Mode en Roetgerink Schoenen kun je betalen met creditcards van MasterCard, Visa en American Express.

    Online: op Roetgerink.nl kun je betalen met creditcards van Mastercard en Visa.

  • Ik woon in België of Duitsland hoe kan ik online betalen?

    Indien je geen factuuradres hebt in Nederland kun je online betalen met creditcards van Mastercard en Visa, Bancontact en Sofort Banking.

    Let op, de betaalmethode AfterPay is alleen mogelijk voor bestellingen met een factuuradres in Nederland.

  • Hoe werkt een online betaling met iDEAL?

    Als je internetbankiert met jouw eigen bank kun je bij ons jouw bestelling betalen met iDEAL. Dit geldt voor klanten van ABN AMRO, Friesland Bank, ING en Rabobank. Betalen met iDEAL werkt hetzelfde als internetbankieren. Als je de volgende stappen doorloopt betaal je veilig en vertrouwd met iDEAL:

    1. Kies iDEAL als betaalmethode;
    2. Selecteer de bank waarbij je klant bent. Je komt nu in de beveiligde, vertrouwde betaalomgeving terecht van jouw eigen bank. De betaalgegevens zijn al voor je ingevuld;
    3. Volg de stappen die je normaliter ook doorloopt bij internetbankieren;
    4. Na de betaling ontvang je in uw mailbox een bevestiging van jouw bank, indien je deze optie hebt aangevinkt;
    5. Keer terug naar onze website en voltooi de bestelling.

    De betaling wordt direct van jouw rekening afgeschreven. Wij hebben dus meteen jouw betaling binnen.

  • Hoe werkt een online betaling met mijn creditcard?

    Je kunt bij ons ook veilig betalen met jouw creditcard. Om succesvol te betalen met jouw creditcard doorloop je de volgende stappen:

    1. Kies het type creditcard waarmee je wilt afrekenen;
    2. Vul het volledige creditcardnummer van jouw kaart in;
    3. Vul de vervaldatum van jouw creditcard in;
    4. Voer tevens de 3-cijferige veiligheidscode, cvc-code, in. Deze staat vermeld op de achterkant van jouw creditcard.

    Het aankoopbedrag wordt pas van jouw creditcard afgeschreven als de bestelling ons logistiek centrum heeft verlaten.

  • Hoe werkt een online betaling via Riverty?

    Je kunt bij Roetgerink.nl veilig achteraf betalen via Riverty. Kies tijdens het bestelproces de betaalwijze "Riverty" (hiervoor brengen wij 1,95 transactiekosten in rekening). Na afronding van jouw bestelling ontvang je binnen enkele werkdagen op het opgegeven e-mailadres een digitale acceptgiro van Riverty.
    Je kunt via Riverty betalen tot een bedrag van € 400,-. Word je verzoek om te betalen met Riverty niet goedgekeurd? Neem contact op met de klantenservice van Riverty. Meer informatie vind je op de website van Riverty.

  • Kan ik online betalen met mijn Persoonlijke WaardeCheque?

    Je kunt jouw Persoonlijke WaardeCheque ook online verzilveren! In stap 2 (gegevens) log je in met jouw e-mailadres. Vervolgens kun je bij stap 3 (betaalmethode) ervoor kiezen om jouw Persoonlijke WaardeCheque bij jouw bestelling te verzilveren. De waarde van jouw cheque wordt automatisch in mindering gebracht op het totaalbedrag van jouw bestelling.

    Heb je al wel een Roetgerink Fashion Card maar is je e-mailadres nog niet bij ons bekend? Lees hier hoe je jouw online account kunt activeren.

  • Ik kan online niet met iDEAL of creditcard betalen en nu?

    Indien je niet beschikt over iDEAL of een creditcard kun je betalen via AfterPay. Via e-mail ontvang je een digitale acceptgiro van AfterPay. Voor deze betaalmethode betaal je € 1.95 administratiekosten.

    Let op, heb je een adres buiten Nederland? Dan kun je geen gebruik maken van AfterPay.

  • Is online betalen met iDEAL veilig?

    De beveiligingstechnieken van internetbankieren voldoen aan strenge eisen. iDEAL is gebaseerd op internetbankieren, en is daarom net zo veilig als internetbankieren zelf.

  • Kan ik een iDEAL-betaling terugdraaien?

    Je kunt een iDEAL-betaling niet terugdraaien. Als je akkoord bent gegaan met de betaling is jouw bestelling een feit. De betaling kan dan ook niet meer ongedaan worden gemaakt. Je kunt wel jouw pakket weigeren bij de deur. De postbezorger van DHL neemt jouw pakket dan weer mee terug. Zodra wij jouw zending terug hebben, krijg je hiervan per e-mail een bevestiging. Het aan jou verschuldigde bedrag wordt door ons uiterlijk binnen 10 werkdagen op jouw rekening teruggestort.

  • Kan ik in termijnen betalen?
    Het is bij Roetgerink Mode & Schoenen niet mogelijk om in termijnen te betalen.
  • Hoe krijg ik mijn geld terug na een retourzending?

    De volledige waarde van jouw retourzending, inclusief eventuele verzend- en betaalkosten en minus € 4,95 retourkosten, wordt zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping terugbetaald op het bij ons bekende rekeningnummer. Heb je jouw bestelling geretourneerd in onze winkel? Dan brengen wij geen retourkosten in rekening. Wij mogen wachten met de terugbetaling totdat wij de goederen hebben teruggekregen, of totdat je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden.

    Stuur je de gehele bestelling retour? Dan storten wij de eventuele verzendkosten voor de heenzending terug. Stuur je een deel van jouw bestelling retour? Dan storten wij de eventuele verzendkosten voor de heenzending niet terug, omdat deze kosten een kleine bijdrage zijn voor het klaarmaken, controleren en afleveren van jouw bestelling.

    Je kunt hier alle informatie met betrekking tot terugbetalingen terugvinden.

  • Wat is iDEAL?

    iDEAL is een onlinebetaalmethode waarmee je vertrouwd en veilig afrekent. Je betaalt in jouw eigen internetbankieromgeving. Het makkelijke is dat alle gegevens, zoals jouw rekeningnummer en het bedrag van jouw bestelling, allemaal al voor je zijn ingevuld. Dit scheelt je werk, en zo kun je geen fouten maken.

  • Zijn de getoonde prijzen op de website inclusief BTW?
    Alle op de website getoonde prijzen zijn inclusief BTW.

Bezorgen

  • Welke bezorgmogelijkheden zijn er?

    Voor de bezorging van uw bestelling werken wij samen met DHL. U kunt uw bestelling thuis laten bezorgen of op een ander adres. Je kunt jouw bestelling ook laten leveren op een door jou gekozen DHL ServicePoint. Uiteraard kun je jouw bestelling ook ophalen bij de klantenservice aan de Dorpsstraat 148 in Enter.

  • Wat is de levertijd van mijn online bestelling?

    Als je doordeweeks vóór 15.00 uur jouw bestelling plaatst*, wordt jouw pakketje doorgaans de volgende werkdag bij je thuisbezorgd.

    Plaats je een bestelling op vrijdagmiddag na 15.00 uur, op een zaterdag of een zondag, of op een feestdag? Jouw bestelling wordt doorgaans de tweede volgende werkdag bezorgd.

    De verzending van jouw pakket wordt verzorgd door DHL, wij zijn afhankelijk van hun bezorging. De kans bestaat dat de bezorgtermijn niet gerealiseerd kan worden door diverse omstandigheden. Er kunnen daarom geen rechten worden ontleend aan deze bezorgtermijn.

    Heb je ervoor gekozen jouw pakket af te halen in onze winkel? Dan ligt jouw pakket doorgaans de volgende werkdag, 's middags, klaar bij de klantenservice van onze winkel aan de Dorpsstraat 148 in Enter. Let op, je krijgt een e-mail met daarin de bevestiging dat jouw pakket klaarligt bij de klantenservice.

  • Hoe weet ik wanneer ik mijn online bestelling in de winkel kan ophalen?

    Vóór 17.00 besteld? Dan kun je jouw pakket, in de regel, de volgende werkdag, 's middag's, afhalen bij de klantenservice aan de Dorpsstraat 148 in Enter. Je krijgt een e-mail van [email protected], hierin staat dat jouw pakket klaar ligt bij de klantenservice. In deze e-mail worden tevens de door jou bestelde artikelen vermeld. Op vertoon van deze e-mail (geprint, of getoond vanaf jouw telefoon) kun je jouw bestelling ophalen bij onze medewerkers van de klantenservice.

  • Hoeveel betaal ik voor het verzenden?

    Als je jouw bestelling laat leveren aan de Dorpsstraat 148 in Enter hoef je hiervoor niets te betalen. Voor overige verzendmethoden bedragen de standaard verzendkosten € 2,95. Je profiteert van gratis verzending bij bestellingen vanaf € 50,-.
    Voor bestellingen naar Duitsland en België vragen wij standaard een bijdrage in de verzendkosten van € 4,95.

  • Ik heb niet alle artikelen van mijn online bestelling ontvangen, wat nu?

    Je bestelling wordt met de grootste zorg voor jou klaargemaakt. Het kan echter toch voor komen dat je een artikel mist. Dit kan bijvoorbeeld doordat het door je bestelde artikel onverhoopt niet leverbaar is. In de verzendbevestiging kun je zien of alle door jou bestelde artikelen zijn uitgeleverd. Geannuleerde artikelen, doordat ze niet meer leverbaar zijn, worden hierin ook opgenomen. Op de pakbon die je bij jouw bestelling aantreft, zijn alleen de artikelen vermeld die zijn geleverd. Uiteraard ontvang je het aankoopbedrag binnen 10 werkdagen terug op jouw rekening.
    Ontbreekt er een artikel dat wel op de pakbon staat vermeld? Neem dan contact op met onze klantenservice.

  • Kan ik mijn online bestelling op een ander adres laten bezorgen?
    Je kunt tijdens het betaalproces zelf aangeven waar je wilt dat wij jouw bestelling afleveren. Je kunt ervoor kiezen om een ander adres dan het factuuradres op te geven. Of je kunt kiezen voor bezorging op een DHL ServicePoint.
  • Hoe weet ik wanneer mijn online bestelling wordt bezorgd?

    Je ontvangt op de dag van bezorging, 's ochtends vroeg, op het door jou opgegeven e-mailadres een e-mail met hierin de Track & Trace-gegevens van de zending. Hiermee kun je precies zien wanneer jouw pakket wordt geleverd.

Ruilen en retourneren

  • Kan ik mijn online bestelling retourneren?

    Retourneren is bij Roetgerink, ook voor actie- en sale-artikelen geen enkel probleem! Je hebt na ontvangst van je bestelling 14 dagen de tijd om jouw bestelling, of een deel hiervan, te herroepen. Je kunt hiervoor gebruik maken van het modelformulier voor herroeping, maar je bent hiertoe niet verplicht. Na herroeping heb je nog eens 14 dagen de tijd om de betreffende artikelen te retourneren. De retourkosten bedragen € 4,95 en worden ingehouden op het terug te betalen bedrag. Retourneren in onze winkel is gratis.

  • Hoe kan ik mijn online bestelling retourneren?

    Wil je jouw bestelling retourneren? Dan kun je jouw bestelling binnen de termijn van 14 dagen herroepen. Je kunt hiervoor gebruik maken van het modelformulier voor herroeping, maar je bent hiertoe niet verplicht. Hierna heb je nog 14 dagen de tijd om de betreffende artikelen te retourneren. Je kunt op onderstaande twee manieren jouw bestelling retourneren:

    1. Bij onze klantenservice aan de Dorpsstraat 148 in Enter. Voeg het betreffende artikel en het leveringsformulier* bij. Deze manier van retourneren is gratis;
    2. Afleveren bij een DHL ServicePoint. Doe het betreffende artikel en het leveringsformulier* in één pakket. Plak de meegeleverde DHL-retoursticker op het pakket. Geeft het pakket af bij een DHL ServicePoint. Voor deze manier van retourneren betaalt u € 4,95 retourkosten.

    *op het leveringsformulier kruist bij de laatste kolom "Retour" aan welke items je retourneert.

  • Wat betaal ik voor retourneren?
    De retourkosten bedragen € 4,95. Retourneren in onze winkel is gratis.
    Wij adviseren je gebruik te maken van de meegeleverde DHL-retoursticker. Gebruik je de DHL-retoursticker niet? Of retourneer je via een andere partij dan DHL? Dan zijn de door jou gemaakte kosten altijd voor eigen rekening.
  • Krijg ik mijn geld terug als ik iets terugbreng of retour stuur?

    Bij ons krijg je altijd jouw geld terug als je iets terugbrengt. Wij werken niet met tegoedbonnen, je krijgt gewoon jouw eigen geld weer terug. Bij retourneren van online bestellingen wordt het volledige aankoopbedrag, inclusief eventuele verzend- en betaalkosten, en minus de € 4,95 retourkosten, terugbetaald via hetzelfde betaalmiddel als waarmee je hebt betaald. Indien je jouw online bestelling retourneert in onze winkel worden er geen retourkosten ingehouden.

    De eventuele verzendkosten voor de heenzending worden terugbetaald indien je de gehele bestelling retourneert. Besluit je een deel van jouw bestelling te retourneren? Dan betalen wij de eventuele verzendkosten niet terug. Dit omdat de verzendkosten een kleine bijdrage zijn voor het klaarmaken, controleren en afleveren van jouw bestelling.

    Wij betalen het betreffende aankoopbedrag, inclusief eventuele verzend- en betaalkosten, en minus de € 4,95 retourkosten, zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat je aangetoond hebt deze te hebben opgestuurd.
  • Wanneer krijg ik mijn geld terug bij een retourzending?

    Het volledige aankoopbedrag, inclusief eventuele verzend- en betaalkosten, en minus € 4,95 retourkosten, wordt zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen terugbetaald via hetzelfde betaalmiddel als waarmee je hebt betaald. Indien je retourneert in de winkel worden er geen retourkosten ingehouden.

    Wij betalen zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping, terug. Wij mogen wachten met de terugbetaling totdat wij de goederen hebben teruggekregen, of totdat je hebt aangetoond dat je de goederen heeft teruggezonden.

    Lees hier alles over terugbetalingen.

  • Hoe kan ik mijn online bestelling ruilen?

    Wil je een artikel ruilen voor hetzelfde artikel in een andere maat of kleur? Dan kun je jouw bestelling binnen de termijn van 14 dagen herroepen. Je kunt hiervoor gebruik maken van het modelformulier voor herroeping, maar je bent hiertoe niet verplicht. Hierna heb je nog 14 dagen de tijd om de betreffende artikelen te ruilen. Je kunt op twee manieren ruilen:

    1. Nieuwe bestelling plaatsen: stop het item dat je wenst te ruilen terug in het pakket, sluit het leveringsformulier* bij. Plak de meegeleverde DHL-retoursticker op het pakket. Breng het pakket naar een DHL ServicePoint. De retourkosten à € 4,95 worden ingehouden op het terug te betalen bedrag.
      Vervolgens bestel je het artikel wat je ervoor in de plaats wilt op onze webshop. Als je deze bestelling plaatst, doe je dit zoals je gewend bent. De bestelling geldt als een nieuwe bestelling en je betaalt dan ook de gebruikelijke verzendkosten à € 2,95**, je profiteert van gratis verzending bij bestellingen vanaf € 50,-**.
    2. Ruilen in de winkel: Kom je jouw artikel liever ruilen in de winkel? Dat kan! Neem het betreffende artikel en het leveringsformulier mee naar onze modewinkel in Enter. Bij de klantenservice helpen ze je graag verder! Eventuele openstaande bedragen, door je of ons te betalen, worden direct verrekend. Voor deze manier van ruilen betaal je geen retourkosten.

    *op het leveringsformulier kruis je bij de laatste kolom "Retour" aan welke items je retourneert.
    **bestellingen met een verzendadres in België of Duitsland betalen standaard € 4,95 verzendkosten, ongeacht de bestelwaarde.

  • Ik woon in België, hoe kan ik mijn online bestelling retourneren?
    Plak de meegeleverde, voorgedrukte DHL-retoursticker op de doos. Geef het pakket af bij het dichtstbijzijnde DHL ServicePoint van bpost. Bewaar je afgiftebewijs goed! Zoek hier locaties van officiële DHL ServicePoints van bpost in België op. De retourkosten bedragen € 4,95 en worden ingehouden op het terug te betalen bedrag.

Service

  • Hoe kan ik jullie bereiken?

    Contactgegevens winkel

    • Telefoonnummer: 0547 - 381 766
      Bereikbaar: maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur, donderdagavond tot 21.00 uur; zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur
    • E-mailadres: [email protected]
    • WhatsApp: 06 - 868 892 60
      Bereikbaar: 24/7

    Contactgegevens webshop
    • Telefoonnummer: 0547 - 381 766
      Bereikbaar: maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur
    • E-mailadres: [email protected]
    • WhatsApp: 06 - 868 892 60
      Bereikbaar: 24/7

    Postadres
    Roetgerink Mode & Schoenen
    Dorpsstraat 148
    7468 CR Enter

  • Kan ik ook bij online bestellingen mijn kleding laten vermaken?

    Het is niet mogelijk om online bestellingen te laten vermaken. Wij willen graag een zo goed mogelijk resultaat afleveren, hierdoor is het alleen mogelijk om in de winkel artikelen af te laten spelden voor het vermaken. Ons bekwame personeel ziet graag bij je hoe de pasvorm is, en hoe de kleding zit. Alleen dan kan er perfect resultaat worden geleverd aan jou.

Fashion Card

  • Hoe krijg ik bij online bestellingen de punten op mijn Fashion Card?

    Als je ook online wilt sparen met jouw inkopen, dan dien je tijdens het bestelproces in te loggen met het e-mailadres dat is gekoppeld aan jouw Fashion Card. Heb je nog niet eerder ingelogd met jouw e-mailadres? Is je klantkaart nog niet gekoppeld aan jouw e-mailadres? Lees hier hoe je jouw online account kunt activeren.

Fashion Giftbox

  • Hoe kan ik het Fashion Giftbox Shop & Lunch-arrangement boeken?
    Heb je een Fashion Giftbox Shop & Lunch cadeau gekregen en wil je de culinaire belevenis boeken?
    Kies een datum waarop het jou uitkomt. Bel Brasserie R-1854 (0547 388 060) en reserveer o.v.v. de gekregen giftbox.
    Allergie of speciale wensen? Laat het ons weten.
    Gezellig shoppen bij Roetgerink Mode en Schoenen. Dit kan op eigen gelegenheid óf onder begeleiding van onze gastvrije modeadviseurs.
  • Hoe kan ik het Fashion Giftbox Shop & High Tea-arrangement boeken?
    Heb je een Fashion Giftbox Shop & High Tea cadeau gekregen en wil je de culinaire belevenis boeken?
    Kies een datum waarop het jou uitkomt. Bel Brasserie R-1854 (0547 388 060) en reserveer o.v.v. de gekregen giftbox.
    Allergie of speciale wensen? Laat het ons weten.
    Gezellig shoppen bij Roetgerink Mode en Schoenen. Dit kan op eigen gelegenheid óf onder begeleiding van onze gastvrije modeadviseurs.
  • Hoe kan ik het Fashion Giftbox Shop & Dine-arrangement boeken?
    Heb je een Fashion Giftbox Shop & Dine cadeau gekregen en wil je de culinaire belevenis boeken?
    Kies een datum waarop het jou uitkomt. Bel Brasserie R-1854 (0547 388 060) en reserveer o.v.v. de gekregen giftbox.
    Allergie of speciale wensen? Laat het ons weten.
    Gezellig shoppen bij Roetgerink Mode en Schoenen. Dit kan op eigen gelegenheid óf onder begeleiding van onze gastvrije modeadviseurs.
  • Hoe ik de ModeCheque uit mijn Fashion Giftbox verzilveren?
    De ModeCheque-pas die je cadeau hebt gekregen is een geldig betaalmiddel. Je kunt met deze pas afrekenen bij Roetgerink Mode én bij Roetgerink Schoenen. De pas is ook online te verzilveren.

    Je kunt de waarde van de cadeaupas in meerdere keren besteden.

    Het tegoed op jouw pas is na de uitgiftedatum – deze staat vermeld op de pas – 1 jaar geldig. Je kunt het tegoed in meerdere keren besteden, totdat het op is.

    De pas online verzilveren? Ga naar je winkeltas. Klik linksonder op "promotiecode toevoegen". Vul in het verschenen veld de code van jouw cadeaupas in. Het betreffende bedrag wordt automatisch in mindering gebracht op de bestelwaarde.

Roetgerink.nl gebruikt cookies en daarmee vergelijkbare technieken om u de beste gebruikservaring te kunnen bieden en om u relevante advertenties te kunnen tonen. Klik hier voor alle informatie over ons cookiebeleid. U kunt uw voorkeuren wijzigen via “instellingen aanpassen”. Wilt u een optimale shopervaring? Geef dan toestemming door te klikken op “Akkoord”.