Winkeltas
Menu

Hulp nodig?

Wij helpen u graag verder

Filters

Veelgestelde vragen

Wij geven graag antwoord op al uw vragen!
Staat uw vraag er niet tussen, of is het antwoord niet duidelijk? Onze klantenservice staat voor u klaar.

Bestellen

  • Hoe word ik klant bij roetgerink.nl?

    Als u voor het eerst een bestelling bij ons plaatst, kunt u ervoor kiezen om uw gegevens op te slaan. Zo kunt u volgende keren eenvoudig aan de hand van uw e-maildres en een door u gekozen wachtwoord inloggen en shoppen op onze site. 

    Uw gegevens worden verwerkt in overeenstemming met ons privacybeleid.

  • Hoe kan ik bestellen bij roetgerink.nl

    Bestellen op onze site is niet moeilijk. U voegt het artikel wat u wilt kopen toe aan uw winkeltas. Als u op "Winkeltas" klikt krijgt u een overzicht te zien van de artikelen die u in uw winkeltas heeft zitten. U kunt hier ook uw bestelling wijzigen, bijvoorbeeld artikelen uit uw winkeltas halen of maten/kleuren veranderen. Als u klaar bent met winkelen, klikt u op "Naar gegevens". Hiermee start u het bestel- en betaalproces. Als u de stappen van dit proces één voor één doorloopt, rondt u uw bestelling veilig en eenvoudig af.

  • Hoe weet ik of mijn bestelling goed is geregistreerd?

    U ontvangt uiteraard een e-mail met een bestelbevestiging en een overzicht van uw bestelling. In dit overzicht staan alle details van uw bestelling duidelijk op een rij. Ook kunt u, als u een account heeft, inloggen op uw eigen pagina op roetgerink.nl. Daar kunt u ook precies zien wat u heeft besteld, waar het geleverd wordt, wanneer u het pakket ontvangt et cetera. U kunt uw bestelling volgen via Track & Trace van Post NL, zodra uw pakket binnen is bij Post NL.

  • Ik heb geen orderbevestiging ontvangen en nu?

    Heeft u van ons geen orderbevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij kunnen voor u controleren of uw bestelling in ons systeem staat en u dan alsnog de orderbevestiging doen toekomen. Hiervoor kunt u bellen met 0547 381 766 (bereikbaar: maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur). Of stuur een e-mail met uw gegevens en uw vraag naar service@roetgerink.nl. Onze WhatsApp-service is bereikbaar via 06 868 892 60.

  • Kan ik een bestelling annuleren?

    Nadat u uw bestelling heeft betaald, kunt u niet meer annuleren. U kunt uw pakket wel weigeren aan de deur. De bezorger van PostNL neemt uw pakket dan gewoon weer mee terug.

  • Betaal ik bezorgkosten?

    De standaard verzendkosten bedragen € 2,95. Voor Duitsland en België bedragen de verzendkosten € 4,95.

  • Hoe kan ik meer informatie krijgen over een artikel?

    Wij doen ons uiterste best om alle informatie bij de artikelen te vermelden. Mocht u toch nog vragen hebben, dan kunt u uiteraard altijd contact met opnemen met onze klantenservice.

  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten en nu?

    Als u de volgende stappen doorloopt kun u vrijwel direct weer winkelen op onze site:

    • Klik rechtsboven op inloggen
    • Klik op de knop ‘wachtwoord vergeten’.

    U ontvangt een e-mail met hierin een link om uw wachtwoord opnieuw in te stellen.

Betalen

  • Kan ik betalen met een VVV Cadeaubon?

    Ja, in onze winkels kunt u betalen met een VVV Cadeaubon.

    Op onze webshop is het niet mogelijk om een VVV Cadeaubon te verzilveren.

  • Hoe kan ik online betalen met een ModeCheque?
    De Roetgerink ModeCheque is een cadeaubon in de vorm van een pasje. Op de achterzijde van de pas staat een unieke code. Als u klaar bent met online winkelen gaat u naar uw winkeltas. Klik linksonder op "promotiecode toevoegen". Vul in het verschenen veld de code van uw cadeaupas in. Het betreffende bedrag wordt automatisch in mindering gebracht op de bestelwaarde. 
    U kunt de waarde van de cadeaupas in meerdere keren besteden.
  • Hoe werkt een betaling met iDEAL?

    Als u internetbankiert met uw eigen bank kunt u bij ons uw bestelling betalen met iDEAL. Dit geldt voor klanten van ABN AMRO, Friesland Bank, ING en Rabobank. Betalen met iDEAL werkt hetzelfde als internetbankieren. Als u de volgende stappen doorloopt betaalt u veilig en vertrouwd met iDEAL:

    1. Kies iDEAL als betaalmethode;
    2. Selecteer de bank waarbij u klant bent. U komt nu in de beveiligde, vertrouwde betaalomgeving terecht van uw eigen bank. De betaalgegevens zijn al voor u ingevuld;
    3. Volg de stappen die u normaliter ook doorloopt bij internetbankieren;
    4. Na de betaling ontvangt u in uw mailbox een bevestiging van uw bank, indien u deze optie heeft aangevinkt;
    5. Keer terug naar onze website en voltooi de bestelling.

    De betaling wordt direct van uw rekening afgeschreven. Wij hebben dus meteen uw betaling binnen.

  • Hoe werkt een betaling met mijn creditcard?

    U kunt bij ons ook veilig betalen met uw creditcard. Om succesvol te betalen met uw creditcard doorloopt u de volgende stappen:

    1. Kies het type creditcard waarmee u wilt afrekenen;
    2. Vul het volledige creditcardnummer van uw kaart in;
    3. Vul de vervaldatum van uw creditcard in;
    4. Voer tevens de 3-cijferige veiligheidscode, cvc-code, in. Deze staat vermeld op de achterkant van uw creditcard.

    Het aankoopbedrag wordt pas van uw creditcard afgeschreven als de bestelling ons logistiek centrum heeft verlaten.

  • Hoe werkt een betaling via AfterPay?

    U kunt bij ons veilig achteraf betalen via AfterPay. Kies tijdens het bestelproces de betaalwijze "AfterPay" (hiervoor brengen wij 1,95 administratiekosten in rekening). Na afronding van uw bestelling ontvangt u binnen enkele werkdagen op het opgegeven e-mailadres een digitale acceptgiro van AfterPay.
    U kunt via AfterPay betalen tot een bedrag van € 400,-. Wordt uw verzoek om te betalen met AfterPay niet goedgekeurd? Neem contact op met de klantenservice van Afterpay. Meer informatie vindt u op de website van AfterPay.

  • Kan ik betalen met mijn Persoonlijke WaardeCheque?

    U kunt uw Persoonlijke WaardeCheque ook online verzilveren! In stap 2 (gegevens) logt u in met uw e-mailadres. Vervolgens kunt u bij stap 3 (betaalmethode) ervoor kiezen om uw Persoonlijke WaardeCheque bij uw bestelling te verzilveren. De waarde van uw cheque wordt automatisch in mindering gebracht op het totaalbedrag van uw bestelling.

    Heeft u al wel een Roetgerink Fashion Card maar nog geen online account? Lees hier hoe u uw online account kunt activeren.

  • Ik kan niet met iDEAL of creditcard betalen en nu?

    Indien u niet beschikt over iDEAL of een creditcard kunt u betalen via AfterPay. Via e-mail ontvangt u een digitale acceptgiro van AfterPay. Voor deze betaalmethode betaalt u 0.75 administratiekosten.

  • Is het afrekenen met iDEAL veilig?

    De beveiligingstechnieken van internetbankieren voldoen aan strenge eisen. iDEAL is gebaseerd op internetbankieren, en is daarom net zo veilig als internetbankieren zelf.

  • Kan ik een iDEAL-betaling terugdraaien?

    U kunt een iDEAL-betaling niet terugdraaien. Als u akkoord bent gegaan met de betaling is uw bestelling een feit. De betaling kan dan ook niet meer ongedaan worden gemaakt. U kunt wel uw pakket weigeren bij de deur. De postbezorger van PostNL neemt uw pakket dan weer mee terug. Zodra wij uw zending terug hebben, krijgt u hiervan per e-mail een bevestiging. Het aan u verschuldigde bedrag wordt door ons uiterlijk binnen 10 werkdagen op uw rekening teruggestort.

  • Kan ik in termijnen betalen?
    Het is bij Roetgerink Mode & Schoenen niet mogelijk om in termijnen te betalen.
  • Hoe krijg ik mijn geld terug na een retourzending?

    De volledige waarde van uw retourzending wordt zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping terugbetaald op het bij ons bekende rekeningnummer. Wij mogen wachten met de terugbetaling totdat wij de goederen hebben teruggekregen, of totdat u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

    Stuurt u de gehele bestelling retour? Dan storten wij de verzendkosten voor de heenzending terug.
    Stuurt u een deel van uw bestelling retour? Dan storten wij de verzendkosten voor de heenzending niet terug, omdat deze kosten een kleine bijdrage zijn voor het klaarmaken, controleren en afleveren van uw bestelling.

  • Wat is iDEAL?

    iDEAL is een onlinebetaalmethode waarmee u vertrouwd en veilig afrekent. U betaalt in uw eigen internetbankieromgeving. Het makkelijke is dat alle gegevens, zoals uw rekeningnummer en het bedrag van uw bestelling, allemaal al voor u zijn ingevuld. Dit scheelt u werk, en zo kunt u geen fouten maken.

  • Zijn de getoonde prijzen op de website inclusief BTW?
    Alle op de website getoonde prijzen zijn inclusief BTW.

Bezorgen

  • Welke bezorgmogelijkheden zijn er?

    U kunt een bestelling thuis laten bezorgen of op een ander adres. U kunt uw bestelling ook laten leveren op een door u gekozen PakjeGemak-punt. Uiteraard kunt u ook zelf ophalen bij de klantenservice aan de Dorpsstraat 148 in Enter.

  • Wat is de levertijd van mijn bestelling?

    Als u doordeweeks vóór 15.00 uur uw bestelling plaatst, wordt uw pakketje doorgaans de volgende werkdag bij u thuisbezorgd.

    Plaatst u een bestelling op een zaterdag, een zondag, of op een feestdag? Uw bestelling wordt doorgaan de tweede volgende werkdag bezorgd.

    De verzending van uw pakket wordt verzorgd door PostNL, wij zijn afhankelijk van hun bezorging. De kans bestaat dat de bezorgtermijn niet gerealiseerd kan worden door diverse omstandigheden. Er kunnen daarom geen rechten worden ontleend aan deze bezorgtermijn.

    Heeft u ervoor gekozen uw pakket af te halen in onze winkel? Dan ligt uw pakket doorgaans de volgende werkdag, 's middags, klaar bij de klantenservice van onze winkel aan de Dorpsstraat 148 in Enter. Let op, u krijgt een e-mail met daarin de bevestiging dat uw pakket klaarligt bij de klantenservice.

  • Hoe weet ik wanneer ik mijn bestelling in de winkel kan ophalen?

    Vóór 17.00 besteld? Dan kunt u uw pakket, in de regel, de volgende werkdag, 's middag's, afhalen bij de klantenservice aan de Dorpsstraat 148 in Enter. U krijgt een e-mail van service@roetgerink.nl, hierin staat dat uw pakket klaar ligt bij de klantenservice. In deze e-mail worden tevens de door u bestelde artikelen vermeld. U dient deze e-mail te printen en mee te nemen naar de winkel. U kunt de e-mail vervolgens inleveren bij onze medewerkers van de klantenservice, dan krijgt u uw pakket mee.

  • Hoeveel betaal ik voor het verzenden?

    Als u uw bestelling laat leveren aan de Dorpsstraat 148 in Enter hoeft u hiervoor niets te betalen. Voor overige verzendmethoden bedragen de standaard verzendkosten € 2,95. Voor bestellingen naar Duitsland en België vragen wij een bijdrage in de verzendkosten van € 4,95.

  • Ik heb niet alle artikelen van mijn bestelling ontvangen, wat nu?

    Uw bestelling wordt met de grootste zorg voor u klaargemaakt. Het kan echter toch voor komen dat u een artikel mist. Dit kan bijvoorbeeld doordat het door u bestelde artikel onverhoopt niet leverbaar is. In de verzendbevestiging kunt u zien of alle door u bestelde artikelen zijn uitgeleverd. Geannuleerde artikelen, doordat ze niet meer leverbaar zijn, worden hierin ook opgenomen. Op de pakbon die u bij uw bestelling aantreft, zijn alleen de artikelen vermeld die zijn geleverd. Uiteraard ontvangt u het aankoopbedrag binnen 10 werkdagen terug op uw rekening.
    Ontbreekt er een artikel dat wel op de pakbon staat vermeld? Neem dan contact op met onze klantenservice.

  • Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
    U kunt tijdens het betaalproces zelf aangeven waar u wilt dat wij uw bestelling afleveren.

Ruilen en retourneren

  • Kan ik retourneren?

    Retourneren is bij Roetgerink, ook voor actie- en sale-artikelen geen enkel probleem! U heeft na ontvangst van uw bestelling 14 dagen de tijd om uw bestelling, of een deel hiervan, te herroepen. U kunt hiervoor gebruik maken van het modelformulier voor herroeping, maar u bent hiertoe niet verplicht. Na herroeping heeft u nog eens 14 dagen de tijd om de betreffende artikelen te retourneren. Bij Roetgerink is retourneren gratis.

  • Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

    U kunt op de volgende manieren uw bestelling retourneren:

    1. Bij onze klantenservice aan de Dorpsstraat 148 in Enter. Voeg het betreffende artikel en het leveringsformulier* bij;
    2. Afleveren bij een PostNL Pakketpunt. Doe het betreffende artikel en het leveringsformulier* in één pakket en voorzie dit van de bijgeleverde, voorgedrukte retoursticker.

    *op het leveringsformulier kruist bij de laatste kolom "Retour" aan welke items u retourneert.

  • Wat betaal ik voor retourneren?
    Retourneren is gratis. Oók sale- en actie-artikelen kunt u gratis retour sturen.
    U dient te allen tijde gebruik te maken van onze eigen voorgedrukte retoursticker. Gebruikt u deze sticker niet? Of retourneert u via een andere partij dan PostNL? Dan zijn de door u gemaakte kosten voor eigen rekening.
  • Krijg ik mijn geld terug als ik iets terugbreng of retour stuur?

    Bij ons krijgt u altijd uw geld terug als u iets terugbrengt. Wij werken niet met tegoedbonnen, u krijgt gewoon uw eigen geld weer terug. Het volledige aankoopbedrag wordt terugbetaald via hetzelfde betaalmiddel als waarmee u heeft betaald.

    De verzendkosten voor de heenzending worden terugbetaald indien u de gehele bestelling retourneert. Besluit u een deel van uw bestelling te retourneren? Dan betalen wij de verzendkosten niet terug. Dit omdat de verzendkosten een kleine bijdrage zijn voor het klaarmaken, controleren en afleveren van uw bestelling.

  • Wanneer krijg ik mijn geld terug bij een retourzending?

    Het volledige aankoopbedrag wordt zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen terugbetaald via hetzelfde betaalmiddel als waarmee u heeft betaald.

    Wij betalen zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping, terug. Wij mogen wachten met de terugbetaling totdat wij de goederen hebben teruggekregen, of totdat u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

  • Hoe kan ik ruilen?

    Wilt u een artikel ruilen voor hetzelfde artikel in een andere maat of kleur? Dan kunt u uw bestelling binnen de termijn van 14 dagen herroepen. U kunt hiervoor gebruik maken van het modelformulier voor herroeping, maar u bent hiertoe niet verplicht. Hierna heeft u nog 14 dagen de tijd om de betreffende artikelen te ruilen. U kunt op twee manieren ruilen:

    1. Nieuwe bestelling plaatsen: stop het item dat u wenst te ruilen terug in het pakket, sluit het leveringsformulier* bij, voorzie het pakket van de bijgeleverde, voorgedrukte retoursticker en breng het pakket naar een PostNL Pakketpunt.
      Vervolgens bestelt u het artikel wat u ervoor in de plaats wilt op onze webshop. Als u deze bestelling plaatst, doet u dit zoals u gewend bent. De bestelling geldt als een nieuwe bestelling en u betaalt dan ook ongeacht de bestelwaarde de gebruikelijke verzendkosten à € 2,95**, dit is voor het verzendklaar maken en bezorgen van de bestelling.
    2. Ruilen in de winkel: Komt u uw artikel liever ruilen in de winkel? Dat kan! Neem het betreffende artikel en het leveringsformulier mee naar onze modewinkel in Enter. Bij de klantenservice helpen ze u graag verder! Eventuele openstaande bedragen, door u of ons te betalen, worden direct verrekend.

    *op het leveringsformulier kruist bij de laatste kolom "Retour" aan welke items u retourneert.
    **bestellingen met een verzendadres in België of Duitsland betalen standaard € 4,95 verzendkosten, ongeacht de bestelwaarde.

  • Ik woon in België, hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
    Plak de bijgesloten, voorgedrukte retoursticker op de doos. Geef het pakket af bij het dichtstbijzijnde PostNL Pakketpunt. Bewaar uw afgiftebewijs goed! Zoek hier locaties van officiële PostNL Pakketpunten in België op. Is er geen PostNL-punt bij u in de buurt? U kunt ook terecht bij een officieel postkantoor.

    Let op, u kunt uw retourzending niet inleveren bij een Kariboo!-punt.

Service

  • Hoe kan ik u bereiken?

    U kunt ons telefonisch bereiken op: 0547 381 766.

    Telefonische bereikbaarheid winkel:

    maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur;

    donderdagvond tot 21.00 uur;

    zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.

    Telefonische bereikbaarheid webshop:

    maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur.


    U kunt ons ook een e-mail sturen.

    Als extra service bieden wij u de mogelijkheid om ons een berichtje te sturen via WhatsApp. Hierop zijn wij 24/7 bereikbaar. Het nummer van onze WhatsApp-klantenservice is: 06 868 892 60.

    U kunt ons natuurlijk ook per post bereiken, ons adres is:

    Roetgerink Mode en Schoenen
    Dorpsstraat 148
    7468 CR Enter

  • Kan ik ook bij onlinebestellingen mijn kleding laten vermaken?

    Het is niet mogelijk om onlinebestellingen te laten vermaken. Wij willen graag een zo goed mogelijk resultaat afleveren, hierdoor is het alleen mogelijk om in de winkel artikelen af te laten spelden voor het vermaken. Ons bekwame personeel ziet graag bij u hoe de pasvorm is, en hoe de kleding zit. Alleen dan kan er perfect resultaat worden geleverd aan u.

Fashion Card

  • Hoe krijg ik bij online bestellingen de punten op mijn Fashion Card?

    Als u ook online wilt sparen met uw inkopen, dan dient u tijdens het bestelproces in te loggen met het e-mailadres dat is gekoppeld aan uw Fashion Card. Heeft u nog niet eerder ingelogd met uw e-mailadres? Is uw klantkaart nog niet gekoppeld aan uw e-mailadres? Lees hier hoe u uw online account kunt activeren.

Fashion Giftbox

  • Hoe kan ik het Fashion Giftbox Shop & Lunch-arrangement boeken?
    Heeft u een Fashion Giftbox Shop & Lunch cadeau gekregen en wilt u de culinaire belevenis boeken?
    Kies een datum waarop het ú uitkomt. Bel Brasserie R-1854 (0547 388 060) en reserveer o.v.v. de gekregen giftbox.
    Allergie of speciale wensen? Laat het ons weten.
    Gezellig shoppen bij Roetgerink Mode en Schoenen. Dit kan op eigen gelegenheid óf onder begeleiding van onze gastvrije modeadviseurs.
  • Hoe kan ik het Fashion Giftbox Shop & High Tea-arrangement boeken?
    Heeft u een Fashion Giftbox Shop & High Tea cadeau gekregen en wilt u de culinaire belevenis boeken?
    Kies een datum waarop het ú uitkomt. Bel Brasserie R-1854 (0547 388 060) en reserveer o.v.v. de gekregen giftbox.
    Allergie of speciale wensen? Laat het ons weten.
    Gezellig shoppen bij Roetgerink Mode en Schoenen. Dit kan op eigen gelegenheid óf onder begeleiding van onze gastvrije modeadviseurs.
  • Hoe kan ik het Fashion Giftbox Shop & Dine-arrangement boeken?
    Heeft u een Fashion Giftbox Shop & Dine cadeau gekregen en wilt u de culinaire belevenis boeken?
    Kies een datum waarop het ú uitkomt. Bel Brasserie R-1854 (0547 388 060) en reserveer o.v.v. de gekregen giftbox.
    Allergie of speciale wensen? Laat het ons weten.
    Gezellig shoppen bij Roetgerink Mode en Schoenen. Dit kan op eigen gelegenheid óf onder begeleiding van onze gastvrije modeadviseurs.
  • Hoe kan ik het Fashion Giftbox Wine & Dine Kookclinic-arrangement boeken?
    Heeft u een Fashion Giftbox Wine & Dine Kookclinic cadeau gekregen en wilt u de culinaire belevenis boeken?
    Kies een datum waarop het ú uitkomt. Bel Brasserie R-1854 (0547 388 060) en reserveer o.v.v. de gekregen giftbox.
    Allergie of speciale wensen? Laat het ons weten.
    Gezellig shoppen bij Roetgerink Mode en Schoenen. Dit kan op eigen gelegenheid óf onder begeleiding van onze gastvrije modeadviseurs.
  • Hoe kan ik het Fashion Giftbox Fashion & Food Cab-arrangement boeken?
    Heeft u de Fashion Giftbox Fashion & Food Cab cadeau gekregen en wilt u de taxi en lunch reserveren? Bel met de Roetgerink Klantenservice (0547 381 766) en maak een afspraak.
  • Hoe kan ik het Fashion Giftbox Assink Beauty Special-arrangement boeken?
    Heeft u de Fashion Giftbox Assink Beauty Special cadeau gekregen en wilt u de Refresh Treatment boeken? Bel Assink Pure Identity (074 291 28 29) en maak een afspraak.
    De lunch is op ieder gewenst moment te boeken, het leukst is natuurlijk op één dag, maar dit hoeft niet aansluitend op de schoonheidsbehandeling bij Assink. Kies een lunchdatum waarop het ú uitkomt. Bel Brasserie R-1854 (0547 388 060) en reserveer o.v.v. FASHION GIFTBOX Assink Beauty Special.
    Allergie of speciale wensen? Laat het ons weten.
    Shop bij Roetgerink Mode en Schoenen wanneer het u uitkomt op eigen gelegenheid óf onder begeleiding van onze gastvrije modeadviseurs.
  • Hoe kan ik het Fashion Giftbox Wilmersberg Sleep Special-arrangement boeken?
    Heeft u de Fashion Giftbox Wilmersberg Sleep Special cadeau gekregen en wilt u de overnachting met het 3-gangen-diner boeken? Bel Landgoedhotel de Wilmersberg (0541 58 55 55) en reserveer.
    Bel vervolgens Brasserie R-1854 (0547 388 060) en reserveer de lunch o.v.v. FASHION GIFTBOX Wilmersberg Sleep Special.
    Allergie of speciale wensen? Laat het ons weten.
    Gezellig shoppen bij Roetgerink Mode en Schoenen kan op eigen gelegenheid óf onder begeleiding van onze gastvrije modeadviseurs.
  • Hoe ik de ModeCheque uit mijn Fashion Giftbox verzilveren?
    De ModeCheque-pas die u cadeau heeft gekregen is een geldig betaalmiddel. U kunt met deze pas afrekenen bij Roetgerink Mode én bij Roetgerink Schoenen. De pas is ook online te verzilveren.

    U kunt de waarde van de cadeaupas in meerdere keren besteden.

    Het tegoed op uw pas is na de uitgiftedatum – deze staat vermeld op de pas – 1 jaar geldig. U kunt het tegoed in meerdere keren besteden, totdat het op is.

    De pas online verzilveren? Ga naar uw winkeltas. Klik linksonder op "promotiecode toevoegen". Vul in het verschenen veld de code van uw cadeaupas in. Het betreffende bedrag wordt automatisch in mindering gebracht op de bestelwaarde.