Klachten
Heb je een klacht over een artikel of over een bestelling in onze webshop? Is je bestelling beschadigd of kapot? Ben je niet tevreden over een artikel? Neem contact met ons op via het contactformulier en je krijgt van ons binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie op jouw klacht. Contact opnemen met onze klantenservice kan ook telefonisch: 0547-381766 (normaal tarief), of per e-mail.
Let op, wij hebben twee verschillende e-mailadressen, namelijk één voor de winkel en één voor de webshop. - Winkelklachten: e-mail naar [email protected] o.v.v. klacht winkel
- Webshopklachten: e-mail naar [email protected] o.v.v. klacht webshop, vermeld hierbij jouw ordernummer.
Voor beide gevallen geldt: stuur een foto van de klacht mee, indien mogelijk. Binnen 14 dagen ontvang je van ons een inhoudelijke reactie op jouw klacht.
Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 9.00 uur tot 18.00 uur, donderdagavond tot 21.00 uur, en zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.
Komen wij er samen niet uit? Je kunt altijd een klacht/geschil indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP Den Haag. Voor meer informatie kun je de website van de geschillencommissie raadplegen:
www.sgc.nl. Tevens kun je jouw klacht/geschil voorleggen aan de Europese Geschillencommissie via het Europese Online Geschillenplatform (ODR),
http://ec.europa.eu/consumers/odr/.