Winkeltas
Menu

Hulp nodig?

Wij helpen u graag verder

Filters

Terugbetaling

Indien u besluit uw bestelling, of een deel hiervan, te retourneren wordt het volledige aankoopbedrag, minus € 4,95 retourkosten, terugbetaald via hetzelfde betaalmiddel als waarmee u heeft betaald. Indien u uw bestelling in onze winkel retourneert worden er op de terugbetaling geen retourkosten ingehouden. Lees hier alle informatie met betrekking tot retourneren en retourkosten.

Terugbetaling per betaalmethode

Het proces van terugbetalen is afhankelijk van de door u gebruikte betaalmethode.

Vooraf betaald met iDEAL

Heeft u uw bestelling vooruitbetaald met iDEAL en heeft u uw bestelling, of een deel hiervan, geretourneerd of bent u dit van plan dit te doen? Wij betalen zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping, het desbetreffende bedrag terug op het bij ons bekende rekeningnummer.
Nadat u uw pakket heeft verstuurd duurt het maximaal 10 werkdagen voordat uw retour door ons is verwerkt. Het kan voorkomen dat uw pakket al bij ons is aangekomen, maar dat de retour nog niet in behandeling is genomen. Zodra uw retour is verwerkt ontvangt u hiervan per e-mail een bevestiging op het door u opgegeven e-mailadres. Vanaf het moment dat u deze bevestiging heeft ontvangen duurt het nog maximaal 3 werkdagen voordat het betreffende bedrag is bijgeschreven op het bij ons bekende rekeningnummer.
Bij retourneren via PostNL worden € 4,95 retourkosten ingehouden op de terugbetaling. Retourneren in onze winkel is gratis.
Wij mogen wachten met de terugbetaling totdat wij de goederen hebben teruggekregen, of totdat u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Vooraf betaald met creditcard

Heeft u uw bestelling vooruitbetaald met uw creditcard en heeft u uw bestelling, of een deel hiervan, geretourneerd, of bent u van plan dit te doen? Wij boeken zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping, het desbetreffende bedrag terug op de creditcard waarmee u heeft betaald.
Nadat u uw pakket heeft verstuurd duurt het maximaal 10 werkdagen voordat uw retour door ons is verwerkt. Het kan voorkomen dat uw pakket al bij ons is aangekomen, maar dat de retour nog niet in behandeling is genomen. Zodra uw retour is verwerkt ontvangt u hiervan per e-mail een bevestiging op het door u opgegeven e-mailadres. Vanaf het moment dat u deze bevestiging heeft ontvangen duurt het nog maximaal 3 werkdagen voordat het betreffende bedrag is bijgeschreven op de creditcard waarmee u heeft betaald.
Bij retourneren via PostNL worden € 4,95 retourkosten ingehouden op de terugbetaling. Retourneren in onze winkel is gratis.
Wij mogen wachten met de terugbetaling totdat wij de goederen hebben teruggekregen, of totdat u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Achteraf betaald via AfterPay

Heeft u gekozen voor de betaalmethode AfterPay en heeft u uw bestelling, of een deel hiervan, geretourneerd, of bent u van plan dit te doen? Nadat u uw pakket heeft verstuurd duurt het maximaal 10 werkdagen voordat uw retour door ons is verwerkt. Het kan voorkomen dat uw pakket al bij ons is aangekomen, maar dat de retour nog niet in behandeling is genomen. Zodra uw retour is verwerkt ontvangt u hiervan per e-mail een bevestiging op het door u opgegeven e-mailadres. Vanaf het moment dat u deze bevestiging heeft ontvangen duurt het nog maximaal 5 werkdagen voordat u van AfterPay een gecorrigeerde factuur ontvangt. Heeft u de betaling aan AfterPay al uitgevoerd, maar stuurt u uw bestelling retour? Dan duurt het nadat u per e-mail de bevestiging van uw retour heeft ontvangen nog maximaal 5 werkdagen voordat AfterPay het betreffende bedrag heeft bijgeschreven op het bij hen bekende rekeningnummer.
Bij retourneren via PostNL worden € 4,95 retourkosten in rekening gebracht. Retourneren in onze winkel is gratis.
Wij mogen wachten met de terugbetaling totdat wij de goederen hebben teruggekregen, of totdat u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Betaald met uw Persoonlijke WaardeCheque

Heeft u betaald met uw Persoonlijke WaardeCheque en heeft u uw bestelling, of een deel hiervan, geretourneerd, of bent u van plan dit te doen? Nadat u uw pakket heeft verstuurd duurt het maximaal 10 werkdagen voordat wij uw retour hebben verwerkt. Het kan voorkomen dat uw pakket al bij ons is aangekomen, maar dat de retour nog niet in behandeling is genomen. Op het moment dat uw retour is verwerkt ontvangt u hiervan per e-mail een bevestiging op het door u opgegeven e-mailadres. U ontvangt daarnaast een aparte e-mail met hierin een nieuwe Cheque t.w.v. het door uw retour ontstane tegoed.
Bij retourneren via PostNL worden € 4,95 retourkosten ingehouden op de terugbetaling. Retourneren in onze winkel is gratis.
Heeft u naast uw Persoonlijke WaardeCheque nog een andere betaalmethode gebruikt om de bestelling af te ronden? Bekijk de uitleg eerder op deze pagina voor de terugbetaling via overige betaalmethoden.
Wij mogen wachten met de terugbetaling totdat wij de goederen hebben teruggekregen, of totdat u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Betaald met een ModeCheque (Roetgerink Cadeaubon)

Heeft u betaald met een ModeCheque (Roetgerink Cadeaubon) en heeft u uw bestelling, of een deel hiervan, geretourneerd, of bent u van plan dit te doen? Nadat u uw pakket heeft verstuurd duurt het maximaal 10 werkdagen voordat wij uw retour hebben verwerkt. Het kan voorkomen dat uw pakket al bij ons is aangekomen, maar dat de retour nog niet in behandeling is genomen. Op het moment dat uw retour is verwerkt ontvangt u hiervan per e-mail een bevestiging op het door u opgegeven e-mailadres. U ontvangt daarnaast een aparte e-mail met hierin een nieuwe Cheque t.w.v. het door uw retour ontstane tegoed.
Bij retourneren via PostNL worden € 4,95 retourkosten ingehouden op de terugbetaling. Retourneren in onze winkel is gratis.
Heeft u naast uw ModeCheque nog een andere betaalmethode gebruikt om de bestelling af te ronden? Bekijk de uitleg eerder op deze pagina voor de terugbetaling via overige betaalmethoden.
Wij mogen wachten met de terugbetaling totdat wij de goederen hebben teruggekregen, of totdat u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Krijg ik de verzendkosten ook terugbetaald?

De eventuele verzendkosten voor de heenzending worden terugbetaald indien u de gehele bestelling retourneert. Besluit u een deel van uw bestelling te retourneren? Dan betalen wij de eventuele verzendkosten niet terug. Dit omdat de verzendkosten een kleine bijdrage zijn voor het klaarmaken, controleren en afleveren van uw bestelling.

Terugbetaling Winkelaankoop

Heeft u besloten uw winkelaankoop te retourneren? Dan kunt u terecht bij de klantenservice in onze winkel. Hier wordt uw retour verwerkt. U kunt er vervolgens voor kiezen om het betreffende bedrag contant of in de vorm van een tegoedbon retour te ontvangen. U kunt er ook voor kiezen om het betreffende bedrag terug te laten storten op uw rekening, dit gaat via “retourpinnen”.

Retourpinnen

Retourpinnen is eigenlijk een omgekeerde pintransactie. Indien u van deze optie gebruik wenst te maken kunt u bij onze klantenservice, nadat uw retour is aangenomen, uw pas in de hiervoor bedoelde betaalautomaat stoppen. Het bedrag wordt teruggestort op de bankrekening die hoort bij de betaalpas die u heeft gebruikt bij de retourpintransactie. Dit mag een andere pas zijn dan de pas waarmee u oorspronkelijk heeft betaald.
Het duurt maximaal 3 werkdagen voordat het betreffende bedrag is bijgeschreven op het rekeningnummer van de bij de retourpintransactie gebruikte pas.

Roetgerink.nl gebruikt cookies en daarmee vergelijkbare technieken om u de beste gebruikservaring te kunnen bieden en om u relevante advertenties te kunnen tonen. Klik hier voor alle informatie over ons cookiebeleid. U kunt uw voorkeuren wijzigen via “instellingen aanpassen”. Wilt u een optimale shopervaring? Geef dan toestemming door te klikken op “Akkoord”.