Winkeltas
Menu

Hulp nodig?

Wij helpen u graag verder

Filters

Ik heb niet alle artikelen van mijn online bestelling ontvangen, wat nu?

Uw bestelling wordt met de grootste zorg voor u klaargemaakt. Het kan echter toch voor komen dat u een artikel mist. Dit kan bijvoorbeeld doordat het door u bestelde artikel onverhoopt niet leverbaar is. In de verzendbevestiging kunt u zien of alle door u bestelde artikelen zijn uitgeleverd. Geannuleerde artikelen, doordat ze niet meer leverbaar zijn, worden hierin ook opgenomen. Op de pakbon die u bij uw bestelling aantreft, zijn alleen de artikelen vermeld die zijn geleverd. Uiteraard ontvangt u het aankoopbedrag binnen 10 werkdagen terug op uw rekening.
Ontbreekt er een artikel dat wel op de pakbon staat vermeld? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Roetgerink.nl gebruikt cookies en daarmee vergelijkbare technieken om u de beste gebruikservaring te kunnen bieden en om u relevante advertenties te kunnen tonen. Klik hier voor alle informatie over ons cookiebeleid. U kunt uw voorkeuren wijzigen via “instellingen aanpassen”. Wilt u een optimale shopervaring? Geef dan toestemming door te klikken op “Akkoord”.